Mindennek meg van az ideje, mondá vala egy bölcs ember. Csak a fene essen bele én jobban örülnék, ha ez a minden részekre bontva pontos időbeosztással el lenne nekem küldve csatolt fájlban, és nem nekem kéne kitalálni. Az élet határozottan könnyebb lenne, de az is biztos, hogy unalmasabb. Máma kettő lakást is a tetejétől az aljáig fényesre nyaltam, úgyhogy sürgősen üzenem a Nagy Meseírónak, hogy Hamupipőke feladatait elvégeztem, lesz szíves szólni annak a szerencsétlen hercegnek. Zabhiány, csutakolás, hogy a ló színe nem fehér és egyéb kifogások nem érdekelnek. Szóval már olyan perfekt vagyok a "Ház és lakástakarítás a kíméletlen osztrák módszerrel" témakörben, hogy két Beethoven szimfónia alatt porszívózás-felmosás-portörlés-előtteutánaelpakolás teljességét el tudom intézni. Annyira jó vagyok, hogy otthon lehet, hogy OKJ tanfolyamot is indítok a fent említett címen.

A mai rekordok közé sorolható, hogy igen tudok főzni 30 perc alatt egy rendes vendégek előtt is megállja a helyét ebédet. Utólagos köszönet a főzőmentoraimnak! (Gondolok itt Nagypapa, Nagymama, Mama, Keresztmami!)

Az ebéd és a takarítóakciók között máma többek közt hallottam a pártus herceg elmélet helyességének igazolásáról (Még jó, hogy megváltásunk szempontjából lényegtelen ez a kérdés, mert így nem álltam le vitatkozni.),  arról, hogy a finn mökkikben sok helyen (főleg Lappföldön, ott nem csak a mökkikben) pottyantós budi van, ami nem ismeretlen a számomra, de ezek több személyesek, fal nélkül! =) És meg ennyit a finn humorról:

A rezervátumban közeledik az ősz. Az indián törzsfőnök kérdezi a varázslót: 'Milyen tél lesz idén?' A válasz rögtön érkezik: 'Még nem mondták az istenek, de azért gyűjtsünk fát!' Majd a varázsló felmegy a hegyre, és felhívja a meteorológiai szolgálatot, hogy milyen tél lesz, de ott azt mondják, hogy még túl korán van megmondani, majd később próbálkozzon újra. Ez megismétlődik szeptemberben, októberben, novemberben. Válasz sosincs, csak, hogy még nem lehet megmondani, a varázsló pedig mindig csak azt tudja mondani, hogy csak gyűjtsék a fát. December elején már nagyon ideges a törzsfőnök, és emiatt a varázsló is idegesen hívja fel a központot: 'Most már tényleg mondják meg, hogy milyen tél lesz, ez nagyon fontos!!!' kiabálja a telefonba magából kikelve a varázsló. Mire a telefon túlsó végén: 'Uram nyugodjon meg, ha ennyire akarja tudni, valószínűleg kemény telünk lesz, mert az indiánok nagyon gyűjtik a fát!'

süti beállítások módosítása