Kiitokset

2012.08.29. 21:33

"Elszállt az idő, hű de gyorsan szaladt!" zümmögik a Méhek. És tényleg. Hipp-hopp elmúlt, még ha néha nem is úgy éreztem. Életem egyik legszebb éve volt az elmúlt 22 és fél legszebb évemből. Nagyon hálás vagyok, hogy itt lehettem, új családot, új barátokat kaptam. Köszönöm, hogy az otthoniakat el nem vesztetem, hogy támogattak messziről és közelről, hogy a szeretet végig itt volt és van most is körülöttem.

Köszönöm az élményeket, tapasztalatokat, vidámságot és nehézséget, próbatételeket. Köszönöm, hogy láttam a világ ezer arca közül még egyet. Köszönöm a zöldet, a szépet, az esőt, a telet, a fiúcskákat, a lazacot, a tengert, a nyelvet, egyszerűen ezt a kis falatot innen fentről északról. Alaposan megrágtam, nagyszerű volt. Most emésztem.

Holnap elhagyom a monarchiát! De otthon végre igazán mondhatom: "Esztendő múltával, megjöttem Gyurkával!"

Ja és míg el nem felejtem, köszönöm mindazoknak akik belepillantottak ebbe a szösszenetgyűjteménybe és egy kicsit meghallgattak! Köszönöm, hogy rám áldoztak egy falatot az idejükből! Remélem ízlett!

süti beállítások módosítása