Karkauspäivä

2012.02.29. 22:17

Az egy dolog, hogy ma szökőnap van, egy másik, hogy Rossini Joachim ma született 220 esztendeje. Na de az, hogy létezik az a hagyomány, hogy ezen a napon a lányok kérhetik meg a fiúk kezét, házasság céljából az már mindennek a teteje. Pedig ez itten hagyomány. Hogy az íreknél hogy van azt nem tudom, de ezúton is üzenem a drága húgomnak, hogy kérdezze meg Luisszt! Szóval a lényeg: tényleg szokás itt női részről menyegzői ajánlatot tenni, és a kikosarazás pedig úgy történik, hogy a férfi egy szoknyát vásárol a hölgynek. Ezzel fejezvén ki nemszeretetét. Szép gesztus nem?

Karkauspäivä azt jelenti szökőnap, de ez nem jelenti azt, hogy én máma elszöktem volna a munka elől, sőt. Ma extrém hosszú nap volt, egy kis finn nyelvleckével fűszerezve, meg egy öreg nénikével, aki sehogy sem akarta megérteni, hogy nem értem azt amit mond nekem, folyton csak azt hajtogatta, hogy de biztos értem, mert olyan jól beszélek finnül. (a világ nincs ki négy sarokra, de azért én ezt bóknak veszem)

Viccesek ezek a bónusznapok négyévente.=)

süti beállítások módosítása