Nem gondoltam, hogy ilyen hamar eljön, de így alakult. Ma reggel arra ébredtem, hogy kaptam egy sms-t Rékától. "Beteg a kisfiú nem ment oviba, tudsz jönni 10-re?" Én meg kipattantam az ágyikómból, kinéztem az ablakon, ahol esőt és vízszintesre hajolt fákat láttam, így aztán busszal mentem Rékához. Ott a szokásos dolgok voltak az átlagnál egy kicsit nyűgösebb gyerekkel. De elég jól ment, meg jobban is lett a kicsi fiú, és amikor aludt megsütöttem a palacsintákat. Egy kicsit vastagok lettek, de mentségemre legyen mondva, nem volt palacsintasütő, így kénytelen voltam, egy hatalmas falú serpenyőben összeügyeskedni a palacsintákat. Elég fincsi lett amúgy. Mami köszi a receptet =)

Ez a kép meg az egyetem elől készült, ahova járok =), de nem tudom, hogy lehetne még jobban elkicsinyíteni...

süti beállítások módosítása