Új arcok

2011.08.28. 18:17

 Csak rövid beszámoló a mai napról. Reggel nem aludtam el =) szóval beértem a latin misére, ami azért volt rettentő vicces, mert rajtam és még kb. 3 másik emberen kívül a maradék 58 ember tutira nem Európából származott. De végre volt egy kis taizé, szóval legalább az énekekben közös volt a kultúra =).

Utána megint egy szép nagyot sétáltam benn a városban... olyan szépek még mindig ezek a minivárak benn. Mikor hazaérkeztem itt találtam az idősebb unokákat, Atilla unokatesóit: Antont és Terezát. Nagyon kis tüneményesek ők is, bár néztek rám, mint Rozi a moziban, és nem nagyon beszéltek (legalábbis hozzám). Biztos nagyon rémisztő voltam. Együtt ebédeltünk zöldséges lasagnét, ami rettenetesen fincsi volt.

A délután maradék felét internetes angol nyelvfrissítéssel töltöttem... Mondhatni elég gyatrán megy, de sebaj lesz ez még ígyse.

süti beállítások módosítása