Beethoven a vesédbe lát

2014.10.12. 09:31

Hát igen, ez a szomorú-vidám pillanat is elérkezett. Itt hagyom a várost, ami meglepően hasonlít időnként Budapestre.

funfact1

van 4es és 6os villlamos, és egy szakaszon (bár ez meglehetősen rövid, de akkor is) ugyan azon az útvonalon, sínpáron, nyomtávon járnak :D

funfact2

az autók rendszáma is stimmel: BETŰ BETŰ BETŰ SZÁM SZÁM SZÁM

funfact3

Mindenki , és tényleg mindenki tudja, hogy mit jelent az a mondat: "Találkozunk az óránál!" "Ott leszek az óra alatt!"
Soha, de soha nem gondoltam volna, hogy van még egy hely a Moszkva/Széll Kálmán téri órán kívül, ahol hasonló jelentéktelennek látszó környezetben, esztétikailag semmitmondó, időt jelző szerkezet hívja fel a figyelmet a területre, hogy itt bizony lehetőség nyílik, találkozni, várakozni, összefutni...

Hát igen, az ilyen apró, kis, vicces, mulattató dolgok is összekötődhetnek a szívemben, és követelik, hogy amint lehet jöjjek vissza!!! Pedig még el sem mentem!

PS: Mindenki, aki meg szeretné tapasztalni a csodák világát, az járjon komolyzenei koncertre is! Nekem egyszer egy bölcs ember, a nagypapám azt mondta, ha igazán jót akarsz hallani hallgass Verdit és Beethovent! Igen, hallgassatok Beethovent, mert a vesédbe lát, aztán megtisztít, felemel és fénylővé tesz!!! IGEN, koncerten voltam, hallottam a Rékát játszani hegedűversenyt! Már tudom, hogy miért voltam itt, miért nekem kellett vigyáznom a fiára, amíg gyakorolt... Mindent értek, mert Beethoven a vesémbe lát, megtisztít, felemel és fényessé varázsol!1972416_10202938078279661_5867334049597308121_n.jpg

Ilyen az, amikor kreatív napot tartunk. Művészcsalád... ez van =)

süti beállítások módosítása